vilken dag.

Har tagit mig igenom dagen med världens fetaste mensvärk, det är så grymt sjukt vad ont jag ska ha varje gång. Så ont att jag nästan tillochmed kan "grina" ibland, dör ju typ. Haha nej men gör så jävla ont så man inte ens kan beskriva det. Ussch på den dreten!! Så har gått runt i skolan idag o haft ont,gnällt osv... tänkte dra hem. Men eftersom Kelly gav mig en tablett så var det lugnt ett tag, fast vid 16 började det igen. Goa vänner man har!♥ Skulle egentligen iväg o träna idag, men eftersom jag hade en sån sen skoldag och att jag hade ont så blev det inte så. Så kan det gå när man planerar ngt...  Nu ska jag fortsätta kolla på Once Upon A Time! byebye
måste erkänna att Malin,Kelly o jag hade grymt tråkigt en lektion hahahah!

Kommentarer
Kelly

du är gryym! <3

haha fina bilder..



Blogg: http://kellyt.devote.se
2012-01-26 @ 23:00:20
Svar till kelly:)

sv: hahah ja men verkligen, grymt fina bilder! <3



Blogg: http://emeliesolsten.blogg.se/
2012-01-26 @ 23:02:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback