Cyberbully

Sorry att jag inte uppdaterade mer igår, men jag drog somsakt och tränade, körde mest på kondition den här gången, gick helt okej. Iallafall när jag kom hem blev det film My sister's keeper, tror ja den heter, dock somnade jag till den och vaknade imorse, haha duktigt, men var rååtröött. Men ska tipsa om den där filmen nu som jag egentligen skulle tipsa om igår och den heter Cyberbully, som jag hittade av en slump på youtube,hela filmen, och jag blev direkt fast. Den var grym och jag grina en stor del under filmen. Se hela filmen här nedan!
 
Det handlar iallafall om Taylor Hillridge, en tonårstjej som får en dator av sin mamma på sin födelsedag, Innan hade mamman varit tvungen att se precis allt hon gjorde på datorn, men nu fick hon en egen. Taylor blir medlem på en sida, som liknar facebook men inte riktigt. Någon hackar sig in på hennes konto och skriver: "i´m nasty, come spank me" eller nåt liknande. Och sen dess har alla i hela skolan börjat mobba henne för det o skriver massa skiit på hennes sida,(som hora,slampa,äcklig,ful osv) o hennes vänner sviker henne. En av hennes bästa vänner vill inte ens synas med henne i skolan + hennes drömkille Scott inte pratar med henne längre. Sen börjar hon skriva med ngn kille som sedan inte är det person den säger sig att vara. Blir ännu mer skit och går så långt att hon försöker ta självmord......
 ....


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback