Måndag!

Väntar på att maten ska bli klar och lyssnar lite på musik. Tror jag drar och tränar ikväll, isf blire nog mest kondition idag. Fick oxå reda på att mitt sommarjobb ställe som jag skulle vara på blev inställt, skräll att det ska hända mig! Så nu fick jag ngn annan plats på Kronogården, vet inte riktigt vad det är men, antar att det är ett gruppboende med gamla eller ngt... Drreeet... jag som var inställd på att få sommarjobba med barn. Aja det enda positiva med det här är att det ligger på kronoparken, så det är ju nära iallafall...
Don’t waste your life trying to impress other people. Do what you love and love what you do.
 

Kommentarer
Isabell

Skit fin blogg! :)

Svar: Tack dsm du! :)
Emelie Solsten



Blogg: http://isabellwilhelmsens.blogg.se
2012-07-16 @ 14:50:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback