16 sanningar om mig!

  • Jag har svårt för att lära känna nya människor, kan vara väldigt blyg och det kan
    ta ett tag innan jag kan vara mig själv.
  • Jag hatar :P gubbarna.. (om ni inte redan visste det, hahaha)
  • Jag verkligen älskar att kolla på skräckfilm o skrämma upp mig, fast dock
    måste någon se filmen med mig!
  • Gråter väldigt lätt till filmer
  • Är höjdrädd och mörkrädd...
  • Älskar att sova, men hatar att gå och lägga mig
  • Har inte särskilt bra självförtroende
  • Kan vara väldigt feg när det gäller att testa nya saker
  • Jag älskar att shoppa
  • Hatar folk som lovat något och sedan sviker en
  • Jag köper hellre 4 tröjor för 1000 än EN märkeströja
  • Hittar jag inga kläder att ha på mig, blir jag arg, sur, o kastar 
    alla kläderna jag har överallt i rummet o gnäller.(PANIK)
  • Jag plattar håret varje dag. (inte bra)
  • Har kvar mina dagböcker sen jag gick på lågstadiet, finns inget härligare än och sitta o läsa det jag skrev hahaha!
  • Jag älskar att lyssna på musik och försvinna bort i mina tankar.
  • Älskar att mysa framför en härlig film.
    ..........

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback