- stay with me...

shuulahop!
Sitter just nu på svenska lektionen och är allmänt depp idag, vettefan vad det blev när jag vaknade imorse, vaknade på fel sida idag kanske? Äääsch såna dagar får man ha. Aja försöker skriva en krönika samtidigt jag sitter och messar lite och lyssnar lite på musik. Helt okej ändå. Fast jag suger dock på att skriva krönika och har inte riktigt bestämt mig om vilket ämne jag välja än, så sitter mest och kladdar lite.... Efter skolan blire iallafall in mot stan och sola, är så bleek.. :( och sen drar jag nog och tränar! Aja ha en härlig torsdag iaf.. puss!♥
............

Kommentarer
Sofie hedman

Sv; oh såg nu att du slängde in ett svar/kommentar. Jo tack ska du ha för att du följer mig på bloglovin.

Om du vet någon som tycker om att lösa mycket drama och personligheter så rekommendera min blogg. Det är perfekt till sånt folk, hihi kram. Hoppas du haft en bra dag!:)



Blogg: http://ruflu.blogg.se/
2012-05-10 @ 21:56:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback