Kära lilla P-gubbe !

Du är ful äcklig, och förstör allt.
Men kan ha en as trevlig konversation i chatten,mobilen eller var som helst med en person också dyker den fula jäveln upp och räcker ut den fula,fula tungan. Får dåligt humör utav dig så det finns inte!
Helt sjukt hur man kan bli sur på en jävla smileys med det är ju fan sjukt vad jag hatar den!

hahah ett exempel, vad tycker ni låter bäst ?

Hej, vad gör du? :D

Eller:

Hej, vad gör du? :P

Vi tar ett till exempel:

Okej :)


Eller:

Okej :P

......
Men äre bara jag som tycker att konversationen helt plötsligt verkar mer otrevligare ? ha-ha.
Men jag menar hur ofta är det man räcker ut tungan mitt i ett samtal?
T.ex. om man skulle träffa en vän ute och den säger: Hej, hur är läget? "räcker ut tungan".
- Jo bara bra, säger jag. "räcker ut tungan"... HAHAHA jag menar hur ofta händer det?
Aja hoppas ni fattar vad jag ville säga iallafall: jag hatar den gubben :D:D
....

Kommentarer
jenniefer

sv:tack :D



Blogg: http://jenniieefer.blogg.se/
2012-05-08 @ 13:46:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback