Onsdag!

TjenareTjenare!
Dagen har gått ut på att gå och lyssna på en massa pass inom olika jobbyrken, det var faktiskt grymt tråkigt att bara sitta och lyssna, blev ju så enormt trött haha. Men det är väl inte direkt ovanligt för att vara mig. Men man fick iallafall höra några intressanta grejer ändå. Jaja så det var väl bra. Ikväll vid 8 åker nog jag och Emma och kör ett danspass på friskis, grymt rolig och bra träning!
 
Detta gick jag och lyssnade på idag:
  • Barnmorska (sjuksköterska)
  • Psykolog
  • Röntgensjuksköterska
  • Ambulanspersonal
 
De två sista valde vi bara för att vi var tvungna att  välja 4 pass.
Men de som lockade mig mest av det här var barnmorska (sjuksköterska), men man vet ju aldrig, imorgon kanske jag ändrar mig. Det jag "lyssnade" mest på av dom här jobben (nära på att sömna på de andra) var när vi var o lyssna på ambulanspersonal, för att det var en trevlig tjej som  var väldigt glad, och pratade på ett bra sätt. Det borde dom andra tänka på ;), annars blir det bara tråkigt och drygt om det är en som t.e.x snackar med samma tonläge i hela 40 minuter, inte så kul?
 
Aja blev alldeles för mycket text nu, så ska sluta, haha puss på er godingar!
 


Kommentarer
Robin

Tjäna har du lust att kolla din kik.. Lämnade ett meddelande till dig där. Jättefinblogg btw :)



2012-11-29 @ 18:40:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback