Trött på livet!

Absolut inte min dag idag, allt har gått snett, inget har i stortsätt gått bra idag. Fyfan vilken jobbig dag! Kom även precis hem från matten, guu så kul att "vara i skolan" från 8:40 - 20:00.. love life. hAha o det var inte det värsta idag heller. Nu vill egentligen bara krypa ner under täcket och sova, och tänka bort all stress och skit, iallafall för en stund. Men först ska jag kolla lite plugg, men sen ska jag sova. Hoppas på en bättre dag imorgon (?!). Säger iallafall tack till min goding Malin som orkar stå ut med mina 7 svåra år, jag har just nu.

Bad karma please go away...

Kommentarer
malin

haha ja, du blir då inte av med mig i första taget! ;)

Svar: hahah gööött! :D
Emelie Solsten



2012-10-18 @ 22:57:11
u know who

BROOOR, MYCKET UPDATE THNX :*

Svar: hahahha det kommer bror! :*
Emelie Solsten



2012-10-19 @ 13:44:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback