En riktigt vän?

 
Vad är det som gör en person till en bra vän?
 
Alla har olika åsikter om vad som är just en bra vän, hur en vän ska bete sig och hur den inte ska bete sig.
Vad man än går igenom, hur hårt eller jobbigt det kan vara så står de riktiga vännerna alltid kvar i slutändan. 

En vän för mig och för dom allra flesta är nog en som alltid har tid för att lyssna på vad man har att säga.
Ifall man har ett problem så ska dom finnas där och stötta dig. Men en vän ska även kunna vara en som ger kritik om man har gjort något fel. Den ska vara förstående men ändå hård.
En vän ska inte vara en som bara hör av sig någon gång varannan månad när den bara behöver/vill något. Eller en som bara slutar skriva helt random och sen skriver 3 månader senare och sen tror att allting är som det alltid har varit. En vän är en som man kan lita på och vara säker på att den inte går bakom ens rygg eller ljuger. Värsta jag vet är när någon ljuger rakt framför ansiktet på en, och nu menar jag inte massa smålögner, även fast dom heller inte är så värst roliga. En vän torkar ens tårar när man bara vill gråta ut all smärta och ilska man bär inom sig. En vän sviker aldrig. En vän brukar oftast veta om man mår dåligt och försöker då få personen på bättre humör. En bra vän tycker om dig även när du inte är på ditt bästa humör.
En vän står kvar nomatterwhat!

 
 

Kommentarer
kellsaaan

kommer alltid stå kvar bebii!!<3

Svar: hihi vad bra bebbo ! :) <3
Emelie Solsten



Blogg: http://www.nattstad.se/kellythornqvist
2012-09-30 @ 22:57:18
Felicia

jag finns alltid här för dig gumman!!
bara att skriva till mig eller träffa mig om det är något!! :) <333

Svar: Tack goding, finns alltid här för dig också, pussbästa! :)<333
Emelie Solsten



2012-10-01 @ 10:51:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback