Fifty Shades Of Grey

 
Jag ska nog snart lägga mig under täcket och gå in i Christian Greys och Anas värld.
Besattheten av trilogin femtio nyanser av honom (Fifty Shades of Grey) är sjuk. Böckerna som främst kvinnor & ungdomar har kastat sig över. Efter bara några veckor i bokhandeln hade det sålts över 10 miljoner exemplar i USA. Jag kan nu förstå varför! När jag nu snart har läst klart den allra sista boken tänker jag börja om från start, börja läsa den första boken igen.
 
Kärleken, flörtandet, rikedomen, kemin mellan två helt olika personer, "lekrummet", kontraktet, sexet, dominerandet, mysteriet om Christian Greys femtio galna nyanser och jaa ni hör ju...
Sättet dom pratar, är mot varandra, deras humor får mig att le varje gång.

 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback