Torsdag 5/12

 
Då var snart torsdagen över igen, haha typ 3 dagar sedan jag bloggade. Bra där!
Nej men har varit alldeles för trött och haft annat för mig så har inte slängt in någon uppdatering. Menmen värsta stormen ute nu, regnar som fan på det, usch så hemskt. Tur att man inte ska gå ut något mer idag. Men jag måste verkligen börja med min analys i svenskan, men helt ärligt, så orkar jag inte. Den ska in imorgon så jag antar väl att jag inte direkt har något val haha. Skönt att det är helg snart iallafall.
 
 

Kommentarer
Bysisters

Åh vad fin du är!<3

Allt bra?<3



Blogg: http://bysisters.se
2013-12-05 @ 20:10:17
jag är inte dum i huvudet! Jag har aspergers syndrom!

Hej! tänkte bara tipsa om min julkallender som varje dag 1-24 dec fylls på med fina priser!
Om du inte gillar sådana här komentarer eller redan fått en likande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:) kram



Blogg: http://domkallarmighannes.com
2013-12-05 @ 20:17:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback