- Life is good

 
Blev sjukt trött nu, så funderar på att skita i spanskan för tillfället och gå upp lite tidigare imorgon istället. Sitter verkligen och försöker hålla ögonen öppna och då känns det inte som någon större idè att vara vaken. Men iallafall så var jag och tränade förut, hårt pass, sjukt skönt, brände runt 750 kalorier. Riktigt träningssugen var jag. Förövrigt har den här dagen varit super och jag är på ett riktigt bra humör, fler sådana här dagar tack:D
 
Har även bokat tid hos frisören på torsdag, spännande!
Så det är hos frisören jag tänker spendera min alla♥dag, haha superduperkul!
Haha nej men det blir ju så när man inte har någon pojkvän och då får man väl hitta på något själv istället. Så ändå rätt tur att jag fick tid på torsdag så slipper jag kanske all tjat och gulligull om den där dagen i några timmar iallafall haha. Deprimerande. Aja min tur kommer väl snart, förhoppningsvis. Haha.
 
Fettisdagen idag också, käkat någon semla? ;) 
Själv gillar jag verkligen inte semlor, uusch bara tanken på en semla, nej fy hahah.
Haha semlor och jag går väl inte direkt ihop.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback