2 januari 2013

 
Sitter just nu i sängen och tar det bara lugnt, det värsta är att jag kom på att det endast är en vecka kvar av lovet. Varför ska jullovet vara så kort för? Tillbaka till skolan, helvetet, plugg, prov, inlämningar, tidiga morgnar osv... Fyfan... Hoppas bara att den här terminen går snabbare än höst-terminen. Vill bara gå ut 2:an. Värsta är nog att vi har prov i engelska första dagen efter lovet, på onsdag. Vem gör så? :(
 
Men iallafall kommer jag vara ensam hemma hela helgen, sååååå sköönt!
Kan säga att det inte händer ofta, så under helgen ska jag bara njuta av ensamheten haha!
Aja men iallafall tänkte jag snart ta ett litet träningspass här hemma, har ju inskaffat lite träningsredskap och nya träningskläder, känner på mig att det här året kommer bestå av mycket träning. Måste komma igång igen efter att inte tränat på drygt 2-3 veckor. Och även börja tänka på kosten igen, som jag inte har gjort de senaste veckorna. Men klarade jag det förut så klarar jag det igen! :)
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback