9/1-13

 
Hallojsan allt bra?
Själv är man redan trött på skolan och det har endast gått en dag. Det enda positiva är väl att man får träffa goa vänner och att man får komma in i en rutin. Annars skulle jag nog helst av allt skippa skolan, men man gör det man måste för att man ska komma någonstans i den här världen. Ska snart kika på en film vi ska skriva om imorgon på engelskan, känner att jag behöver kolla på den en gång till för att förstå bättre.
 
Men först av allt ska jag boka ett pass på friskis, det ska tydligen vara en träningsutmaning på 100 minuter på fredag (specialpass). Verkar enormt kul och jobbigt då man ska ha en massa minipass med en blandning av olika friskis&svettis pass. 100 deltagare, så ska man vara med så får man nog boka i tid för tror många vill gå på detta. Har ni ett friskis&svettis kort så tycker jag att ni ska boka det här,
tror nämligen att det kommer bli kul! :D
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback