Torsdag

 
Jobbig dag i skolan. Dryga lärare och tråkiga lektioner, och sen en hungrig tjej som hatar dryga lärare, är ingen bra match. Idag skippade jag träningen, kände mig alldeles för trött för det idag. Men imorgon så kör vi igen. Det är ju rätt viktigt med att man vilar musklerna ibland och inte anstränger dom för mycket genom att träna varje dag. Så japp vilodag idag fick det bli.
 
Direkt när jag kom hem blev det mat och sedan hade jag fått hem mitt Nelly paket. Med de svarta jeansen gjorde jag en rejäl chansing och tog XS som jag i vanliga fall inte brukar ha. Men eftersom att de skulle vara
mycket stretch i dom så tog jag en chansning. Haha ansiktsuttrycket jag fick när jag såg dom, :o råsmåå. Hur fan ska jag få plats där?! Men det var väldigt bra stretch så det gick, jeansen sitter toppen.
Så är ni sugna på ett par snygga/sköna svarta jeans beställ Dr Denim! :D
 

 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback