11 saker:

 
  • Jag har oftast svårt för att veta vad jag vill
  • Jag är rädd för att tiden går så fort
  • Jag är rädd för vad som kommer att hända efter gymnasiet
  • Har insett på senare tid att jag visst har varit kär
  • Jag hatar fortfarande när folk skickar :p eller bara en smileys som svar.. ":)"
  • Ångest över körkortet, tar aldrig tag i det
  • Jag hatar fötter, bland det fulaste som finns haha!
  • Har humörsvängningar
  • Har dålig självförtroende, rätt osäker som person, men jobbar på detta
  • Älskar att kolla på skräckfilmer, älskar att skrämma upp mig själv, känslan!(Y) Däremot är det aldrig någon som vågar sätta sig ner och kolla på en skäckis med mig, så jag brukar alltid få sitta själv.
  • Jag har börjat kolla på tatueringar, vill så gärna ha en!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback