17/6

 
Hallooj!
Första dagen på jobbet idag då, så om ungefär 3 veckor så börjar mitt sommarlov på riktigt. Men iallafall dagen har varit bra, möttes av en trevlig personal och rätt goa ungar. Sedan så har jag ju även gått på den skolan när jag själv var liten så det var lite kul att några "fröknar" kände igen mig och mitt namn, haha sjukt att dom kommer ihåg eftersom de tar hand om så många barn. Dock blev jag riktigt trött på att leka kurragömma, haha vet inte hur många gånger vi körde det, men sånt får man ta haha!
 
BTW, så var jag på ett litet "berg" med typ 6-8 barn runt mig, haha och sen kommer det en rätt snygg kille, musklig, brun, solglassögon, linne och en hund som går förbi. Haha gissa om jag skämdes... Japp jag leker med barnen här.. på berget.. kurragömma... vill du ...va med...? Hahha nej men det var lite sådär pinsamt helt ärligt! ;) Jag var bara tvungen att säga det.
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback