Fredag!

 
Sjukt jobbig dag idag, vet inte vad det var med mig när jag slog upp ögonen imorse. Bara kände direkt att den här dagen inte skulle vara min dag. Det hade jag väl istortsätt rätt i, haha. Nationella hörförståelsen i spanskan, kan man ju nästan bara skratta åt, hur tänker dom när dom gör ett sådant svårt prov? Och hur fan ska man hinna med och höra vad spanjorerna säger om man endast får höra dom prata en enstaka gång? hahah nej men det provet gick åt helvete iallafall. Och sen ett F på grammatikprovet på det med, wwopwooop, Men på det hade jag ju inte förväntat mig något annat än just ett F så det kom inte som en chock, haha!
 
Men iallafall efter skolan fixade jag ju naglarna, resultatet ser ni i inlägget nedan. Blev väldigt nöjd! Jag är rätt trött så blir säkert en tidig kväll idag, och bara för att jag sa så nu så kommer det säkert bli en sen kväll, haha, standard.
 
BTW, fortsätt fråga på ask, dock så vill jag gärna ha mer riktiga frågor och inte bara frågor om sex tack!
Men haha vad ska man egentligen förvänta sig.
http://ask.fm/EmelieSolsten
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback