halloo

 
Humöret har gått upp och ner idag, glad ena stunden sur andra, haha kul. Men så går det när man har pms och sjukt mycket att tänka på. Idag kan jag bocka av de muntliga i psykologin, skönt att ha det gjort. Får Godkänt i spanska fick jag veta idag, göööttt, eftersom så det kändes på natonella så trodde jag att jag skulle få mig ett F, men klarade det! 
 
Imorgon ska vi visa upp vårt projektarbete om Coca-Cola, ni ska bara veta hur mycket tid man har fått lägga ner på det där, usch, inget stort fan av coca-cola just nu haha, men reklamfilmen, affischerna, loggan och kortfilmerna är klara, nu ska det bara redovisas. Har även en muntlig redovisning i engelskan imorgon, usch, gillar inte engelska.
 
På tal om engelska, sååå blire ingen engelska för mig i trean iallafall, woooohoho!
Nej kände att jag inte skulle klara av Engelska 7 kursen så jag får köra på entreprenörskap istället, kan nog vara roligt. Mycket bättre än engelska enligt mig, då jag verkligen suger på engelska hahah!
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback