Hejhopp!

 
En inlämning inskickad, skulle dock varit inne för några veckor sedan haha bra där. Dock har jag fler inlämningar som snart ska in, men får försöka ta det lite imorgon. Åkte och tränade en sväng förut, dock var jag inte alls på humör för det, men körde på iallafall. 
 
Btw, så fick jag reda på att jag hade fått ett sommarjobb idag inom Kommunen då. Men jag fick inte sommarjobbet på KBAB där man tjänar dubbelt så mycket pengar "sadface". Men jag får nöja mig med det här. Det är ju iallafall ett jobb. Jag har alltså blivit tilldelad en plats på ett Fritidshem på kronoparken. Göööött, tar högst 10 minuter för mig att gå dit, så det är skönt! Men nu ska jag kolla på Tonårsbossen, puss!
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback