Just give me a reason

 
Tjenahopp!
Precis tagit en dusch, låg ute på baksidan förut och nu har jag dubbelt så mycket fräknar än vad jag hade innan i ansiktet, kuul osv. Haha asså det är verkligen det värsta med sommaren, att fräknarna blir så synliga. Menmen finns inte så mycket man kan göra åt saken direkt. Haha men iallafall dessa filmer såg jag igår:
 
SAFE HAVEN
 
THE HOST
 
A CINDERELLA STORY haha gick på tvn, standard!

Den får ni ingen trailer till, tyvärr ;)
Chad Michael Murray är en goding att kolla på iallafall!

Kommentarer
Eriick

Var "The Host" något att slösa tid på ? :p Har du sett "luckey one" ?

Svar: Jodå filmen var bra, dock tyckte jag att den var lite dryg. Yes den har jag sett :)
Emelie Solsten



2013-05-05 @ 18:24:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback