Långhelg!

Helloo! ♥
Jag kan inte påstå att nationella proven gick speciellt bra idag. Men hade även den magkänslan innan jag gick in i aulan för att göra provet. Självklart blev jag placerad på en plats på den främsta raden vid "scenen" där lärarna stog och stirrade på en. Man blev ju inte lite stressad av det heller. Men det positiva med att sitta så långt fram var väl att man slapp se allt som hände, folk som skriver, vänder blad, är klara och går osv. Men skrivandet gick nog sämst för mig, uppfattade inte riktigt uppgiften då det självklart står på spanska vad man ska göra. Satt ungefär 20 minuter och läste instruktionerna om och om igen. Sen skrev jag bara något, men jag antar att det var fel och skrev säkert för lite ord.
 
Menmen det positiva är ju att nu är det gjort, behöver inte tänka på det mer nu.
Nu är det iallafall ledigt 2 extra dagar och det känns behövligt.
Ska väl snart försöka dra på någon film, vilken det blir vet jag inte än :D
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback