rent helvete...

 
Den kommande veckan ska jag hinna med: snälla skjut mig....
 
Imorgon, måndag:
 - Naturinlämning, evolution.
- Samhäll, muntligt-gruppseminarie, EU
 
Onsdag
Stor psykologi inlämning + muntligt, Panikångest. 

Torsdag
Engelska, muntligt om en känd författare, fixa powerpoint
Medieproduktion, Slutprojekten ska visas upp, fixa filmen/affischen/kortfilmen/loggboken.
 
Förutom detta så har jag idrotten då jag ska kommentera två personer i klassens inlämningar om ergonomi och samtidigt hinna med att plugga inför naturprovet på måndag nästa vecka. En psykologi uppgift om socialt experiment och en hemlaboration i naturen som ska kompletteras
Den här veckan kan ju inte vara mer än UNDERBAR, eller????

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback