Sliten och trött...

....men vädret är iallafall på topp!
Sjukt varmt ute och det är jobbigt att man klädde sig i helt fel kläder imorse. Svarta byxor när det är över 20° ute är inget jag rekommenderar haha nej fyfan,hemskt. Har dessutom gått och varit nervös hela dagen i skolan då jag skulle ha ett muntligt nationellt prov i spanska 13:15, det gick som det gick, men förhoppningsvis räckte det för ett E, men det lär märkas.
 
Anledningen till att det var/är eller kommer att vara dålig uppdatering är för att jag har verkligen sjukt mycket i skolan och jag har inte tid för att blogga. Vet inte hur många inlämningar som ska in inom de senaste 2 veckorna och jag har sedan ett stort prov som jag missat. En sak jag inte förstår är, varför ska de lägga allting i slutet? Det är väl egentligen då man borde få chilla lite, nej men tydligen inte. Haha....
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback