Söndag

 
Gick upp extra tidigt imorse för att hinna med ett träningspass, riktigt skönt!
Resten av dagen har jag pluggat med jämna mellanrum och sedan packat grejer och hamnat hos mamma. Nu väntar jag på mat sedan blir det en snabb dusch och programmet partaj. Sen fortsätter pluggandet.
 
Från och med imorgon, har jag tänkt att gå tillbaka till det jag körde på i några månader innan jul. Alltså att inte käka pasta, pommes, dricka dricka, godis osv och inte käka smörgåsar, grovt om något. Godis, dricka osv på helger(fredag,lördag) går bra men inte under veckan. Jag klarade av det sist så jag borde klara av det nu. Tänkte börja imorgon och sen tre veckor framåt, bara och se om jag klarar av det igen. Anledningen till varför jag börjar igen är för att det har blivit alldeles för mycket sånt på senaste tiden :D Let's do it!
 
#oldpict

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback