Tisdag

 
Haft en helt okej dag ändå, började med idrott som var rätt rolig idag faktiskt, brännboll och fotboll. Efter det hade man en låååång håltimme innan det var dags för svenska, sen slutade vi, så rätt chill dag. Gjorde ett grammatikprov som jag blev godkänd på och sen skrev även på avtalet om sommarjobbet. Efter skolan blev det att gå förbi tandläkaren, inga hål, haha duktigt emelie ;) 
 
Nu har jag precis käkat och kollat på Paradise hotel, åå stör mig så otroligt mycket på en person som heter Anna, hon beter verkligen som en dum tonåring, fyyy. Menmen ska väl snart sätta mig och plugga något, har så mycket så vet inte riktigt vart jag ska börja och det hjälper inte att man är så jävla trött också... kommer sluta med att jag somnar, haha som vanligt ;)
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback