16/11-13

 
Igår skulle det egentligen bli en lugn hemmakväll men det slutade med att vi hamnade på Mexican Night på Tempel istället. Man kom in gratis innan 23:00 om man hade mustasch, så why not? Dock rök ju den mustaschen direkt när man hade kommit in genom ingången haha. Det var faktiskt en hel del folk där och som vanligt en riktigt bra utgång. Somnade nästan direkt när jag kom hem, riktigt skönt.
 
Idag vaknade jag dock upp med en förkylning som blivit värre under natten, törligt värre. Resten av min lördag kommer att bestå av en massa plugg, har så mycket som ska vara klart och jag är långt ifrån klar. Sen så får jag se om jag hinner att göra något annat av den här lördagen. Puss!
 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback