Catching fire

 
Guuuud vilken bra film!
Den var ungefär så jag hade förväntat mig att den skulle vara utifrån boken & vissa scener i filmen var exakt så som jag hade tänkt mig när jag läste boken. Riktigt bra var den, hjärtat gick rätt snabbt i hela filmen just eftersom detta är något jag längtat efter länge. Haha asså sjukt att man kan längta efter en film så mycket. Åå jag har ju alltid varit Team Peeta, så härligt att få se godingen i rutan igen.
 
Enligt mig så var den bättre än 1:an & då kan jag säga att jag älskade den första filmen.
5/5 helt klart!
 
 

Kommentarer
Jenny

Åh, såg den igår! Riktigt bra var den!!

Svar: Ja grym!! :D
Emelie Solsten



Blogg: http://jennyhedmans.blogg.se
2013-11-21 @ 21:24:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback