Halloween - Tempel

 
Halloween spenderades först hemma hos Malin & Frida, där vi var ett gäng och hade förkrök. Jag var alltså rödluvan som ni antagligen ser på alla dessa bilder ovan. Blev sedan att dra vidare till Tempel där det blev mycket dans och skratt. Bjudna på ngn shot, så slapp köpa något i baren, tack för den, tjänade lite pengar på det ;) Vakt som försökte ragga, "Kan du inte byta plats, det är svårt att koncentrera sig när du står där med den där utklädnaden". Dessutom så var det några som antog att de var vargen, men nonono.. den lätta faller jag inte för. Men hur som helst, så var det en riktigt bra utgång trots att det inte var så mycket folk på Tempel. Så den tackar jag för! 
 
Sen måste jag även nämna att jag hade sååå ont i mina fötter (höga klackisar) efter detta så när jag gick av bussen vid universitetet för att gå hem så trodde jag att jag skulle dö. Det brukar normalt ta 10-15 min att gå hem nu tog det minst 35 min. Det var HEMSKT. Satte mig t.o.m ner på marken för att vila ibland, jaa och då är det fan illa. Kan säga att ja slängde mig på sängen när jag kom hem. Hahaha nej men så kan det vara.
Vill jag inte göra om iallafall;)
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback