Stockholm & Bruno Mars

 
"När dörrarna öppnas så springer vi som vi ska springa när vi tar studenten". "no mercy brudar, no mercy"
Så lät det från mig innan dörrarna till konserten öppnades.

Hade en riktigt bra helg med två underbara brudar. Hotellet vi hade bokat, var perfekt, det enda var väl att bäddsängen vad typ 1.20 haha. Men helgen bestod av shopping, mat,snack & en grym konsert.
Det var en riktigt rolig helg måste jag säga, trots att man gick så mycket så man fick ont i fötterna och blev tvungen att klaga lite på det haha. Konserten var hur bra som helst och det var ett väldigt bra drag i publiken och jag är så glad över att vi hamnade så långt fram, nästan så långt fram som vi ville. 
 
Nej men det var riktigt härligt att stå såpass långt fram att man kunde se konturerna i Bruno Mars ansikte + hans underbara leende. Han är riktigt bra live och jag skulle lugnt vilja se samma konsert igen!
Detta var en av de bästa helgerna som jag har haft och den tackar jag för.
 
Videon lägger jag ut imorgon, stay tuned!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback