Thursday

 
Torsdag, vilket betyder att det är fredag imorgon igen, skönt!
Veckorna går ju såååå fort, sjukt hur fort det går, börjar dock bli lite rädd över att det går alldeles för fort. Man vill ju hinna med så mycket och sen studenten kommer ju bara närmare & närmare, woohooo & scary. Jag sitter iallafall i biblioteket med några tjejer från klassen och chillar lite, eftersom en lektion blev inställd så har vi en ganska lång håltimme, drygt som fan. Menmen... skulle varit skönare att sluta tidigare. Fick iallafall bra kritik på min ljudberättelse vi visade upp idag, så det var ju bra haha. Trodde den skulle suga men icke, det gick! Har iallafall bestämt mig för att dra och träna direkt efter skolan, för nu mår jag verkligen inte bra då jag inte har tränat sen förra veckan. Haha får sådan äcklig känsla i hela kroppen när jag vet att jag inte har tränat på ett tag.
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback