tisdag 12/11

 
Halloj!
Dagen har rullat på i en ganska bra takt. Imorgon har jag muntligt i filosofi och ja haha jag kan inte påstå att jag kan eller har skrivit tillräckligt mycket om just den filosofen jag ska prata om, bra där. Nej men gillar verkligen inte filosofi, får verkligen panik på den kursen. & att jag fick C på provet vi gjorde för x antal veckor sedan är ju bara knäppt. Men det ska jag väl inte klaga över haha!
 
Just nu har vi väldigt mycket i skolan igen, de här två-tre veckorna som vi har framför oss kommer bli jobbiga. Så drygt när allt ska komma i en period, varför inte försöka sprida ut det lite mer? Menmen det är väl så det är. Förövrigt så har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva för tillfället.
 
Åå stör mig så på mitt hår just nu, slitet och äckligt.
Skulle behöva klippa och färga det. Haha livet är fan inte lätt.
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback