One down

 
 
 
Tjenatjena!
Jag skickade precis in en analys, skönt att den är gjord. Dock har jag fler grejer att göra men jag orkar inte... Men är typ nästan klar med en annan text som ska in imorgon, även fast den inte blir bra så orkar jag inte bry mig, det får duga ;) Men något jag verkligen inte orkar är Svenskan, uuuuu.. spyyyyr. Men för att vara lite positiv så är det iallafall fredag imorgon + att jag börjar 12:20, dock ska jag nog in till stan lite tidigare och kika lite. Men ändå!
 
Helt slut i kroppen efter att ha kört lite på gymmet, trots min träningvärk i benen så körde jag på ben och rumpa, blev även några magövningar. Men guuud så jobbigt det var idag, men det är ju bara att köra på!
 
 

Kommentarer
Moa

sv: hej vill du göra ett bloglovinbyte?:)



Blogg: http://sukiz.blogg.se
2013-10-03 @ 19:44:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback