Rörelsen - Sexleksak

 
Tror att många kan relatera till den här låten.
Riktigt bra och skön text, fastnar på hjärnan!
 
 
"Vi träffas ibland, jag är i obalans
För du vill ha min kropp, men inte min romans
Du bestämmer allt, vart och när vi ses
Jag lyder ditt kommand som om du vore högsta chef
Jag tänker ofta på, hur det skulle va
Om jag sa nej tyvärr, jag kan inte ses idag
Men du kan byta ut mig hur lätt som helst
Du hittar någon ny och glömmer bort mig
 
Jag står framför dig nu, vad är jag för dig?
Jag ställer frågor men jag finner inga svar för mig
Jag har gjort mitt drag, men lär mig läxan snart
Jag vill va din man ditt allt, men slutar som din sexleksak
Jag står framför dig nu, vad är det du ser?
Någon du älskar eller bara någon du ligger med
Jag vill va ditt allt, jag är din soldat 
Men du ser mig som tidsfördriv
Du ser mig som en sexleksak"
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback