Studentresa - Ayia Napa

 
 
Äntligen, äntligen kan jag lägga bort stressen.
Nu har vi preliminärbokat en studentresa till Ayia Napa, woohoo! Haha ni kan inte förstå min lycka, jag har nämligen aldrig åkt utomlands och aldrig åkt flygplan (fatta vad sjukt) och att jag nu äntligen kommer få det känns ju underbart & riktigt spännande.
 
Jag kommer åka dit med ett bra tjejgäng från klassen och vi kommer bo på ett väldigt lugnt hotell där andra klassisar också kommer att bo, vilket känns riktigt bra. Nära till centrum, kör även på all-inclusive, ungefär 1 km till stranden, jaa det kan ju inte bli så mycket bättre!

Kommentarer
Jan Nilsson

Roligt finaste. Nu lovar du att du lägger dig tidigt och går upp på morgonen och kör lite gymnastik i poolen. Viktigt att dy dricker din morotsjuice varje dag. Kram Mosters coola kille.

Svar: Verkligen! Haha ja men det är ju klart jag ska upp tidigt på morgonen för lite gymnastik! ;)
Emelie Solsten



2013-10-08 @ 22:07:44
Jocke

https://www.facebook.com/pages/Ayia-Napa-Scandinavian-2014/595830053799609?fref=ts

Ses i sommar ;)
Mvh
Grabbarna Grus



2014-04-19 @ 13:31:38
Erika

När åker ni ner :) ??

Svar: Vi åker den 31maj!:))
Emelie Solsten



2014-05-14 @ 16:49:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback