tjääääna



TjenareTjenare!
Tänkte att jag skriver om kryssningen och lägger ut bilder imorgon, då jag inte riktigt orkar göra det idag. Så ni får kika in imorgon också. Vaknade imorse 12:40 och hade försovit mig, hade nämligen tid för nagarna 13:00, men som tur var så var pappa hemma och kunde köra mig. Bestämde mig för att köra på Fransk idag, eftersom det var ju ett tag sen man hade det. Sen blev det hem och jag slockande i sängen direkt, sov kanske 2 timmar, så skönt! Då man inte riktigt fick sova ut på båten om man säger så, haha!

Resten av kvällen ska jag bara det det lugnt framför någon film och chilla. Kanske få i mig lite chips också haha är det lördag så är det ju lördag. På tal om chips, så åker jag nog och tränar på morgonen imorgon, börjar må lite dåligt av att inte ha tränat på några dagar. Bara att ta tag i det!

 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback