Måndag 4/8

 
 
 två från i fredags
 
Det är alltså redan augusti?!
Vill inte ens tänka på att sommaren snart kommer att vara slut, det är ju enligt mig den bästa årstiden, så känns ju lite sådär deprimerande att det kommer bli mörkare och kallare ute. Men finns inte så mycket man kan göra åt saken direkt. Iallafall så har det ju åskat och regnat ganska mycket de senaste dygnen och för mig som kanske inte direkt är så glad i åskan så har det inte varit nådigt haha. Menmen hoppas att det är över nu så vi kan få tillbaka det fina vädret.
 
Nu ska jag snart försöka sova så jag kommer upp imorgon, för klockan 10 ska jag iväg och fixa naglarna (behövs verkligen), så ingen sovmorgon för mig. Men kanske är bra ändå så jag kommer upp i tid haha.
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback