We are fire and our love will burn

 
Äntligen har jag fått mig en extern hårddisk (backup), så nu behöver jag inte vara orolig om att förlora massa minnen om datorn crashar. Puuh, väldigt viktigt för mig att inga bilder försvinner, det är ju minnen hehe, vore ju förjävligt om datorn gick sönder o allt försvann, men inget jag behöver oroa mig för nu haha.
 
Aja vaknade iallafall för typ 3 timmar sedan, hunnit äta frukost och kolla på Paradise Hotel Danmark. Men nu ska jag väl få på mig mer vardagskläder eller vad man säger, puss!
 

Kommentarer
Malin Lindgren

Så fin blogg du har och så himla vacker! Hur länge har dom kommit i danska paradise hotel? :)

Kika gärna in på min blogg och kanske kommentera något tillbaka?
Läs om min sommar i karlstad, vänner, träning, distansförhållande mm. :) Kram

Svar: Taack dsm du! :) Dom har kommit ganska långt faktiskt, avsnitt 52 just nu :)
Det ska jag göra, kram!
Emelie Solsten



Blogg: http://malinviola.blogg.se
2014-08-28 @ 20:41:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback