- Money make her smile

 
Det var riktigt jobbigt att ta sig upp imorse, men fick tvinga mig själv att lämna sängen.
Har ju bara en lektion på måndagar, så det är ju rätt nice. När jag kom hem från skolan så blev det att direkt sätta sig framför senaste avsnittet av The Walking Dead, äntligen är det igång igen! 
 
Nu taggar jag inför ett SkivstångIntervall-pass, eller nej är inte taggad egentligen. Men försöker bli haha, egentligen skulle jag bara vilja ligga hemma och slöa framför datorn, menmen inte såååå jättelångt kvar till Ayia Napa och jag känner att jag behöver komma lite i form innan det och balen då såklart haha, så att klänningen sitter bra ;) Så det är ju bara att köra, även fast man inte alltid känner för det, lär ju ha träningsvärk imorgon.
 
Förövrigt så är jag sååå taggad för fredag!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback