Bråvalla 2014

 
 
 
Haft sjukt roliga dagar och träffat många roliga människor. Men det negativa jag kan nämna med allt detta var ju vädret och att vi jobbade på festivalen, vilket är något jag inte tänker göra om nästa år. För när man börjar 8:00 nästa dag så känns det inte så bra att bli fuller kvällen innan haha. Så nästa år, inget jobb, mer festande och mer varma kläder nerpackade. För tror fan att jag aldrig har frusit så mycket som jag gjort, fan illa, men det hör väl till festivallivet haha. De som helt klart var bäst på festivalen var Axwell Λ Ingrosso sedan även Sam Smith såklart! Men alla vi lyssnade på var väldigt bra och är inte besviken på någon. 
 
Tack för ett par grymma dagar, ser fram emot nästa år! #bråvalla2015

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback