Ayia Napa/Studentresa

 

 
En minnesvärd resa!
Satte mig på ett flyg för första gången och fick uppleva något som jag tidigare inte upplevt. Riktigt spännande men även nervöst över att åka utan föräldrar för första gången, men hade ju två goa brudar som höll mig sällskap. Dessutom så trodde jag att det skulle vara värre att flyga än vad det var, men inge farligt inte ;)
 
Jag klarade att dra ut 4/7 kvällar, då min kropp sa emot mig dom andra dagarna haha... Bakis, solsting och feber får sammanfatta dom dagarna. När jag väl var ute hade jag jättekul och jag har träffat många nya och härliga personer. Legat vid poolen och stranden hela dagarna och där har vi bara njutit av solen och värmen. Tack till alla som gjorde den här resan till en perfekt vecka!

Lägger ut mer bilder senare under veckan!
 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback