Gamla klassisar / Intervju / Sims 4

 
 
Precis kommit hem från stan efter att ha varit på intervju på ett bemanningsföretag, kändes helt okej faktiskt. Personen som intervjuade var väldigt trevligt och det gör ju att hela situationen känns bättre då man (iallafall jag) är ganska nervös innan en intervju. Men nu ska jag se om det finns någon mat jag kan göra och sen ska jag spela lite på min nya familj på Sims 4 haha sååå sköj. Senare ikväll kanske det blir lite mys med mina chicas. 
 
Bilden ovanför är ifrån söndags då man träffade några gamla klassisar och tog en fika på Söta Grodan, mycket mysigt och kul att veta vad alla håller på med nu efter studenten, till skillnad från mig som fortfarande letar jobb haha...
 
 

Kommentarer
Elvira

Åh vilken härlig blogg du har! :D



Blogg: http://elvirall.se
2014-09-09 @ 16:49:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback